Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Pytania i odpowiedzi

1. Chce coś kupić i szukam informacji

 

1.1 Jak złożyć zamówienie? 
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez operatora płatności (nazwa operatora płatności) lub bezpośrednio u kuriera (pobranie).
 
1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy paczki wynosi 1-5 dni roboczych.
Na ten czas składa się transport paczki przez firmę kurierską oraz czas przygotowania paczki przez sprzedawcę.
Większość przesyłek dociera do klienta w ciągu pierwszych trzech dni.
 
1.3 Czy dostawa zawsze jest darmowa?
Nie. Koszt dostawy towaru jest uzależniony od wyboru sposobu dostawy oraz firmy kurierskiej. 
 
1.4 Skąd pochodzą produkty?
W naszym sklepie sprzedajemy produkty wyłącznie polskiej produkcji. 
 
 

2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć. 

 

2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu pierwszych trzech dni.
Paczki wysyła nasz partner handlowy mający siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Ze względu na możliwe opóźnienia podczas przygotowania zamówienia czas może wydłużyć się o kilka dni.
 
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty.
 
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
Aby śledzić paczkę wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk "Śledzenie paczki". Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić, ponieważ dane akutalizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
 
 

3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem. 

 

3.1 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem do państwa dotrą.
 
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu.
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje kliknij tutaj: Zwroty
 
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl