Zwroty i reklamacje
Kupiłeś produkt w naszym sklepie i okazało się, że Twój wybór jest nietrafiony? Nie ma problemu!
Od dnia odebrania przesyłki przysługuje Ci 14 dni na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie - nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.
Co trzeba zrobić, aby zwrócić do nas produkt?
Należy odesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz potwierdzeniem zakupu, który otrzymałeś w wiadomości e-mail.
Adres do wysyłki zwrotu:
OUTFITT - magazyn zwrotów
ul. Słopnice 39
34 - 615 Słopnice
tel.: +48 796 812 208
Formularz zwrotu
Reklamacje
Coś poszło nie tak i otrzymałeś produkt, który posiada defekt produkcyjny? Masz możliwość zareklamowania zakupionego produktu.
Prosimy o niezwłoczny kontakt z nami, a my zlecimy odbiór paczki.
Co trzeba zrobić, aby dokonać reklamacji produktu?
Należy odesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz potwierdzeniem zakupu, który otrzymali Państwo w wiadomości
e-mail.
Adres do wysyłki reklamowanego produktu:
OUTFITT - magazyn zwrotów
ul. Słopnice 39
34 - 615 Słopnice
tel.: +48 796 812 208
Formularz reklamacji
Niezależnie czy dokonujesz zwrotu lub reklamacji, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:
1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.
2. Reklamowany produkt powinien być czysty.
3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
4. W przypadku uznania reklamacji zakupionego produktu zwrócimy Ci koszt najtańszej formy wysyłki,
która jest w naszym sklepie.
5. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.