Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Zwroty i reklamacje

 

 
Zwroty


Kupiłeś produkt w naszym sklepie i okazało się, że Twój wybór jest nietrafiony? Nie ma problemu! 
Od dnia odebrania przesyłki przysługuje Ci 14 dni na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny.

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie - nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.


Co trzeba zrobić, aby zwrócić do nas produkt?


Należy odesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz potwierdzeniem zakupu, który otrzymałeś w wiadomości e-mail.

Adres do wysyłki zwrotu: 

OUTFITT - magazyn zwrotów

ul. Słopnice 39 
34 - 615 Słopnice

tel.: +48 796 812 208 

Formularz zwrotu




Reklamacje

Coś poszło nie tak i otrzymałeś produkt, który posiada defekt produkcyjny? Masz możliwość zareklamowania zakupionego produktu.
Prosimy o niezwłoczny kontakt z nami, a my zlecimy odbiór paczki.


Co trzeba zrobić, aby dokonać reklamacji produktu?


Należy odesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz potwierdzeniem zakupu, który otrzymali Państwo w wiadomości 
e-mail.
 


Adres do wysyłki reklamowanego produktu: 

OUTFITT - magazyn zwrotów

ul. Słopnice 39 
34 - 615 Słopnice

tel.: +48 796 812 208

Formularz reklamacji




Niezależnie czy dokonujesz zwrotu lub reklamacji, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.

2. Reklamowany produkt powinien być czysty.

3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.

4. W przypadku uznania reklamacji zakupionego produktu zwrócimy Ci koszt najtańszej formy wysyłki, 
która jest w naszym sklepie.


5. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl